Borta bra men hemma bäst

Jag vill börja med att tacka för alla söta kommentarer ni ger mig! Blir verkligen super glad för varenda en, och svarar nästan alltid på alla! Alla bloggare säger så men mina läsare är verkligen bäst! Tack så jättemycket! :D
Fick bland annat en fråga om jag kunde ha någon som gästbloggar när jag är borta, och det var ingen dum idé faktiskt. Ska kolla upp det nästa gång!

Men nu är jag i allafall hemma igen, och har haft en super vecka verkligen! Fast det ska bli riktigt gott att sova i min säng. Måste verkligen ta kort på mitt rum snart och visa er, älskar det!


Hahaha ♥
Två bilder från min vecka, kommer en bildbomb i morrn! :D

Nu ska jag sova för att vara super pigg i morrn för då är det midsommar och den firas hos Louise! :D

Kommentarer
Postat av: mahtab<3

fin blogg ni har!

har en frågestund på min blogg nu så ställ gärna nån fråga<3

2011-06-24 @ 15:01:18
URL: http://matiib.blogg.se/
Postat av: Ella

Hejj, Kändes vekligen tomt i din blogg heela veckan! Men nu bloggar du ju igen... Hoppas du har haft kul, Bra att du tog en bloggpaus ändå! Ser fram emot att du visar bilder imorn då!

Trevlig midsommar.<3;D

2011-06-24 @ 15:25:58
Postat av: Ida :)

Haha, kan man få köpa din gamla Gina tricot Onepiece då? :D

2011-06-24 @ 16:21:28
URL: http://sweetspeak.blogg.se/
Postat av: Maja Norberg

ska vi följa varann på bloglovin'? :)

släng in en kommetar på min blogg om du är intresserad! :)

Kram Maja Norberg ♥

2011-06-24 @ 18:15:11
URL: http://norbergmajaa.blogg.se/
Postat av: My

Kommer du inte sälja din gamla kamera när du köpt en ny?:D

2011-06-25 @ 17:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0