Hemma från Mr. Popular

Gårdagen var verkligen grym! Var som sagt i Göteborg med stina, linnea, elin och micha på Eric Saade :D Dessutom hade vi skolavslutning innan så nu är det lov och det känns underbaaaaaaaaaaaart! På skolavslutningen vann jag 1000 kr, för en praouppsats, inte helt fel! Så innan vi åkte till Liseberg sprang vi förbi och köpte något jag velat ha såååååååå länge!
YES! En onepiece jump in, visar er senare vilken jag köpte ;)
Förresten så vann jag en stor dumle på Liseberg också :D
Åkte direkt efter skolavslutningen och var hemma halv 4, så hann inte blogga. Men nu ska jag börja kolla på mina 487 bilder på Eric Saade, så lägger jag ut en bildbomb på honom senare! :D

Kommentarer
Postat av: jennifer odder

gud vad kul att du vann 1000 kr!!

2011-06-18 @ 15:46:07
URL: http://jenniferodders.devote.se
Postat av: Caroline

grattis till vinsten ;D

Fin header!

2011-06-18 @ 17:31:58
URL: http://hellocarrobarro.blogg.se/
Postat av: emma.

åh, dina shorts ser sjukt snygga ut!

vart är dom köpta? :D

2011-06-25 @ 01:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0