jag gråter bara i regnet

Hej! Jag fick lite frågor i mailen och som kommentarer om min onepiece, som jag tänkte svara på här!

Jag köpte den i onepiece butiken i Göteborg för 1400 kr, men man kan också beställa från deras hemsida här. Man kan ju som sagt köpa en jumpsuit som liknar onepiece på Ginatricot, vilket jag gjorde för ett tag sen. Men gör inte det! Det är bara tyg, den bara hänger, sitter jättedåligt och fult, och är jättetunn! Usch och fy! Och jag har bara en onepiece! :D
Och jag har glömt berätta att i morrn åker jag på musikläger, så är inte hemma försen på fredag. Vilket betyder ingen bloggning :(

Kommentarer
Postat av: Vira

hejj, Trååkit att du ska åka boort ;( Men förväntar mej massa bilder äändå? Kul Men Aja Ha sååå rooligt!

Älskar din blogg, du är såå himla gullig!!;D

2011-06-19 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0