ny design på väg..

Så sant! Jag håller på med en helt ny design till bloggen, allt ska ändras! Jag har suttit och pillat med alla koder och tre olika redigeringsprogram sen igår. Jag är så trött på både headern och designen jag har nu! Tycker det är skitfult, hahah! ;) Men det kommer ta tid, har ingen aning om när jag kommer vara klar. Men nu vet ni iaf att det är på väg, och kommer så småningom! :D

Idag hade vi sista provet för terminen, obeskrivligt skönt. Sen åskade det och spöregnade verkligen när jag skulle gå hem från skolan. Var så blöt jag bara kunde bli när jag kom hem, så gjorde mig oboy och satte mig och läste lite! Rätt mysigt faktiskt!
Freedom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0