redigering

Jag tänkte visa er lite hur jag redigerar mina bilder! :D

Jag var ute och fotade i regnet precis. Och här är tre av bilderna, den första bilden är orginalet och den andra är redigerad, på samma sätt som jag brukar redigera. Jag brukar alltså inte redigera speciellt mycket :D
Jag redigerar alla mina bilder och collage (ex. min header) i Picnik, photoshop elements 8 och Pixlr. Riktigt bra redigerings program alla tre! Dock är bara Pixlr gratis, (har picnik premium) och photoshop elements konstar ju, men båda är verkligen värt pengarna! Men Pixlr är ett bra gratis online program som liknar photoshop, ett tips om du inte vill betala pengar! Dessutom går det faktiskt att göra myket i picnik utan att betala, bara du är kreativ!

Rätt ovanligt att använda 3 redigeringsprogram men alla är så bra på sina sätt :D Det jag brukar redigera är ljuset, och ibland lite kontrast och färger :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

fina bilder!! och fin header btw:D

2011-06-10 @ 19:03:01
URL: http://jenniferodders.devote.se
Postat av: Frida

vad duktig du är!

Bilden på din header å alla andra bilder är jättefina :)

2011-06-11 @ 17:26:54
URL: http://www.nattstad.se/fridaakarlsson
Postat av: Anonym

Asså herregud vad söt du är, du fotar otroligt bra o allting är bara så perfekt. Jag älskar att kolla på din blogg. Du ger en tips om hur man ska fotografera o var man kan redigera bilder. Mvh: Manar

2011-06-17 @ 15:53:44
Postat av: Emma

hejsan. jag fotar också mycket men vet inte hur jag markerar mina bilder med mitt namn. eftersom jag har fotat dem så ingen annan tar mina foto

[email protected]

2013-02-19 @ 14:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0