svar på tal

Jag har 100-150 läsare per dag oftast. Det varierar något fruktansvärt. Ibland är det upp mot 200-300, det beror på hur mycket jag bloggar! :D

Jag har inte naturligt platt hår, jag plattar mitt hår nästan varje dag (med världens bästa plattång, ghd!). Men jag är väldigt rädd om håret ändå, vårdar det mycket eftersom jag plattar det så ofta. Jag gillar inte mitt naturliga hår, ibland får det vara som det är, men oftast sätter jag upp håret på olika sätt om jag inte plattar det. Gillar att variera frisyr mycket :D

Men här är bild på mitt naturliga hår:


Kommentarer
Postat av: madde

du hade ju jättefint hår :o

2011-06-27 @ 23:31:42
URL: http://maddepaddesmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh va fint de är! ;D

2011-06-28 @ 12:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0