I just wanna hold you, feel you

Min helg har varit grym! Va hos elin hela fredagen och hade skit kul! Och igår sov jag hos rebecca så har haft två grymma dar med henne också! Skulle dratt till Karl en sväng ikväll också men det blev inte så. Pallrar mig dit i morrn ist!

Den här veckan kommer bli så skön också som sagt, i morrn blir det som en fredag eftersom vi har studiedag på tisdag och onsdag. Sen är det bara tordag och fredag i skolan och så helg igen! Baby I like it..

Sen har jag fått nått beroende av att kasta allt jag har typ, vill bara slänga ut hela mitt rum.. Haha, har gjort om massor, hihi


Ha det mys.. heido :)


Kommentarer
Postat av: mikaela linder ~ fotoblogg

riktigt fin bild!

2011-03-20 @ 20:05:02
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hejj! Just nu har jag en fototävling med fina priser! Så var gärna med :)

Kram

2011-03-25 @ 18:32:57
URL: http://fotobyolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0