update

Har inte bloggat på två dar, men vi har så sjukt mycket läxor! Usch och fy och bläää, säger jag bara!

Det är i alla fall det jag har gjort de senaste två dagarna, pluggat! Igår var jag och sjung också, och idag efter skolan gick jag och konfa tjejerna och köpte godis och dricka inför helgen! Jag ska ju på konfa läger i morrn tills på söndag ;) Slänger in ett inlägg i morrn men sen blir det ingen update försen.... kanske på söndag men antagligen på måndag! Ska ta massa kort!

Sen har jag nog blivit förälskad i denna killen, newkid! Han är så fruktansvärt charmig, gör super bra musik, och är bara föööööööör söt! Hiihihi, serriöst, älskar han! Här är när han var med i Vakna! med the voice!

Han sjunger sin nya singel Turbules, den är grym! Älskar hela den nya skivan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0