snälla bli min

Har bestämt mig nu. I slutet av sommaren ska jag köpa Canon eos 600d! :D Den kostar... Men jag fyller 15, konfirmerar mig (önskar mig bara pengar) och så ska jag jobba massor i sommmar. Så ska nog klara av att köpa den!

Några av er har frågat varför jag ska köpa en ny kamera, istället för nya objektiv. Och min kamera (Olympus E-450) är en nybörjarkamera, jag visste inte så mycket om systemkameror när jag köpte den. Den var billig och var mycket bättre än den jag hade då! Nu när jag lärt mig väldigt mycket så saknar den mycket som jag vill ha. Den är bra alltså, men jag känner att jag vill uppgradera mig nu! :D Dessutom är det väldigt svårt att hitta objektiv och tillbehör till Olympus. Jag har kollat runt lite nu och fastnat för Canon, det verkar väldigt bra! Dessutom är det lätt att hitta tillbehör. Men det är verkligen dyrt! Men jag ska klara av det!

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh vill ha en systemkamera!!

men har du inte redan en bra kamera?:)

2011-05-23 @ 20:50:07
URL: http://jenniferodders.devote.se
Postat av: AMANDAFOTO♥

tacktacktacktack :D

nu har jag fått en idé, jag ska också sommarjobba & sånt så får jag pengar sen slutet av sommaren har jag födelsedag så då ska jag önska mig pengar + ziperall ;) <3

2011-05-24 @ 15:24:31
URL: http://amandafoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0