1 advent

Vet ni? Jag är lucia kanditat här i lilla Töreboda, och idag ska vi sjunga på torget på första advent och så ska årets lucia utses. Dessutom kommer det att ske en liten överraskning också, som vi har fixat, hihi. Det kommer ni få se i bilder ikväll :D

Bara det att det är i princip storm ute. Det regnar och blåser som bare den, så det ska bli kul och se hur det här slutar..

Jag slänger in en bild från igår när vi bakade pepparkakor också, dock är ju degen godare än själva pepparkakorna.. ;)

Kommentarer
Postat av: bea

åhh så mysigt !! Julstämningen bara springer in rakt in i sverige, men var är snön ? :O



Åhh vad kul om du får bli lucia, jag går i musikklass och varje år åker vi ut och lussar på olika företag och så och detta året ska jag vara lucia !! :)



Jag håller tummarna för att du får bli lucia! :)♥



Glad advent !



2011-11-27 @ 14:02:38
URL: http://beaasfoto.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin blogg du har ;) Mums med pepparkakor heheh

2011-11-27 @ 14:05:48
URL: http://mascarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0