1 år

Jag kollade efter lite bilder i arkivet, och hittade denna. Jag minns så väl när jag tog den.

Jag sprang långt bort utanför mitt hus för att fota solnedgången, men när jag väl kom dit var det för sent. Äh tänkte jag, och tog lite bilder iaf. Jag hade igen självutlösare, bara stativet. Så jag klickade på självutlösaren (12 s), sen sprang jag så långt ut på fältet jag hann och så upp med händerna. Och så tillbaka igen och klicka på självutlösaren och så igen och igen. Så gjorde jag typ 8 gånger, jag kan säga att jag var rätt trött efter ;)

Men kul var det! Vilken känsla :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefina bilder tar du! Och otroligt fin blogg med kolla gärna in i min blogg kram!

2011-11-14 @ 17:09:52
URL: http://jennytaa.devote.se
Postat av: nanja

Måste bara säga att du tar sjukt fina bilder!

Väldigt fin är du också!

2011-11-15 @ 18:52:11
URL: http://nanja.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0