Elsas Värld

Såg precis på Elsas Värld på tv3 play. Jag älskar verkligen böckerna! (okej jag har iaf nästan läst ut den första av tre) Men jag är riktigt sugen på att följa serien eftersom den första boken iaf är riktigt grym!

Jag tyckte faktiskt om det första avsnittet, men i början var jag jättemissnöjd med skådespelarna, de var inte alls som jag tänkt mig! Men nu tror jag ändå att det kan bli rätt bra. Ellen Bergström, som spelar Elsa, tror jag faktiskt kan göra det bra ändå! Det enda jag fortfarade inte fattar är att Joakim Nätterqvist ska spela Hugo Cronstedt?! Asså jag förstår verkligen inte!? Jag har ju sett Hugo som drömkillen, en riktigt snygg modell!

Nått i stil med det här hade passat!
INTE det här..
Aja, men jag tycker ändå ni ska kolla på det! Tordag 18:00 på tv3 play! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0