svar

Hej linnea! Självklart svarar jag! Jag tycker utan tvekan att Nikon och Canon dominerar bland systemkameror. Canon har lite bättre prestanda och optik, men Nikon ska ha lite enklare menyer. Men själv tycker jag att Canon också har väldigt bra menyer! Dom förklarar bra på svenska, och optiken är grym!

Canon eos 550d känner jag absolut till, min kamera är uppdateringen på den. Den är riktigt bra! Den näst nyaste i canon serien, vilket gör också att priset sänks nu, vilket är jättebra! En kamera i toppklass, den rekommenderar jag! Undrar du något mer så tipsar jag dej och andra att fråga mig i Fråga Mig!. Det ser ni här till höger :D

Kommentarer
Postat av: bea

kul att veta !!!! Jag tänkte att jag skulle köpa en canon eos 1100 D har du nåt att säga om den ? :)

kram



http://bbeasbabbel.blogg.se

2011-11-08 @ 17:24:23
URL: http://bbeasbabbel.blogg.se/
Postat av: A

Nikon's kameror har jättekrångliga menyer, tycker jag.

2011-11-08 @ 17:28:01
Postat av: bea

jo precis det var den jag spanat in och ska snart beställas hem, tack för rekomendationen ! :)

2011-11-08 @ 18:09:40
URL: http://bbeasbabbel.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Är nästan totalt omöjligt att jobba med nikons menyer tycker jag , fruktansvärt krångliga och svåra och jobba med . Försökte ändra inställningar på en , gick över huvudtaget inte att göra nånting med den . Tar säkert bra bilder , men menyerna är extremt krångliga . Tur canon finns .

2014-03-15 @ 09:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0