Forever young ♥

I morse kikade karl in i min dörr och vi såg på film och pratade! Sen drog vi till pizzerian och vidare mot honom. Vi plockade fram massa gamla spel, haha men tyvärr tröttnade vi rätt snabbt! Eller rättare sagt: jag vann direkt på första spelet och sen ville karl inte spela mer ;)

Det var någon som undrade i ett annat inlägg om Karl var min pojkvän, och det är han inte! Vi har verkligen känt varandra hela livet, han är min bästa vän och som en bror :D

Förresten så har min fot blivit sämre, livet är hårt! Hihi, nej men på idrotten igår så gjorde jag illa foten, och nu kan jag knappt gå! Riktigt jobbigt eftersom jag brukar hoppa runt som en idiot full med energi ;) Men jag får åka in och kolla det på måndag. Karl har fått skjutsa runt på mig hela dagen, hihi.

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha du är så rolig!

2011-10-08 @ 22:10:27
Postat av: † Lama

vilken fin blogg du har :)

följa varandra via bloglovin?

2011-10-08 @ 22:41:26
URL: http://baptiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0