LOV

Oh herregud vad skönt, det är höstlov nu! Det kom precis i rätt tid, är så sjukt skoltrött nu verkligen. Idag ska jag bara njuta av att en vecka av lov börjar, och självklart se på idol!

Sen hade mamma köpt en ny mössa till mig när hon kom hem, den jag har på bilderna. Super mysig är den! Men mupp som jag är så tänkte jag inte på att ta kort på hela mössan ;) Men det är en brun boll på!

I morgon ska jag till stina på dagen, ska bli super kul! Sen drar jag vidare till Karl på kvällen. Det låter som en riktigt bra dag i mina öron! :D

Kommentarer
Postat av: fifteenfifty

fin!

2011-10-28 @ 17:55:58
URL: http://fifteenfifty.blogg.se/
Postat av: Linnea

vad använder du för smink? :)

2011-10-28 @ 22:15:35
URL: http://linneaemelina.blogg.se/
Postat av: Emma S

Hej finaste matilda! undrar om du redigerar ögonen i picnik också? puss.

2011-11-23 @ 10:19:39
Postat av: sessie

Shiiiit va tväääärfin du ääääär!!!!

2013-01-08 @ 00:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0