10 månader sen

Jag bloggade inte igår, fullt medveten om det. Men skolan tar kål på mig, så sjuuuukt mycket att göra! Varje ledig minut man har måste ägnas åt det, tyvärr! Har inte hunnit fota heller, och det är illa. Får ångest av att inte ta upp kameran på en dag, vilket det blev igår, usch usch!

Men snart är det helg och stora delar av den ska spenderas med rebecca, foto, och bröd! Rolig blandning, eller hur? det får ni se i helgen ;)

Idag har jag också pluggat, som bare den! Men efter skolan gjorde jag min special. Avocado med skinka, creme fraiche och salladskrydda! Stort mums! :D
Nu måste jag fortsätta med världens tråkigaste so, men ska lägga upp lite bilder från helgen snart också tänkte jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0