drama

Idag skulle jag ha fotograferat med elin men så blev det inte riktigt. När jag, rebecca och pontus var på väg till matsalen fick jag grymma smärtor i vänstra lungan, det gjorde så ont att jag kunde inte stå upp. Massa lärare kom och sen kom skolsköterskan. Hon körde mig till vårdcentralen och de kolla massa på mig, och det gjorde bara ondare och ondare.

Efter ett tag sa de att de hade ringt en ambulans som skulle ta mig till skövde. När ambulanden kom fick jag smärtstillande och jag blev helt yr, men det gjorde inte alls ont längre vilket var otroligt skönt för det var as jobbigt och frustrerande verkligen när det gjorde så ont.

Så åkte vi till skövde då och där var mamma och pappa och jag fick massa proppar på kroppen och så kollade dom på mig, jag fick röntga lungorna och så. Sen snacka vi lite med dom och dom hade kommit fram till att dom faktiskt inte visste vad det var. Jag skulle höra av mig om det hände igen, men dom sa att ingenting tydde på det, så vi fick åka hem.

Och nu är vi hemma! Dagen blev verkligen inte som jag hade tänkt, men jag ska iaf försöka fota lite nu :)
Amandas öga!

Kommentarer
Postat av: sanniz

ojojoj!

hoppas det är bättre nu då! :c

2011-09-08 @ 17:53:28
URL: http://sannuss.blogg.se/
Postat av: Linnea

fin bild och ett fint öga :D

2011-09-10 @ 17:08:33
URL: http://naysha.blogg.se/
Postat av: jennifer

Grym du är på att fota!!

2011-09-11 @ 12:17:45
URL: http://jenniferodders.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0