Fjärrutlösare

Först och främst tack så jättemycket! Ni ska bara veta hur glad jag blir varje gång jag får så söta kommentarer! :D

En fjärrutlösare, eller fjärrkontroll (som jag tog upp i min lilla video), det är en kontroll som du tar kort med. Så du slipper gå tillbaka till kameran och klicka på självutlösaren hela tiden, dessutom får du rätt fokus!

En fjärrutlösare är inte alls dyr, och jättelätt att använda, och riktigt bra! En riktigt bra grej att ha i kamera väskan! Jag har köpt min på scandinavianphoto, för 185kr. Direkt länk här. Den passar de flesta Canon kameror. Om du vill veta vilken som passar din kamera så kan du googla! Tex: Canon EOS 600d fjärrutlösare. Det ger många träffar! :D

Jättekul att ni frågar, och jag hjälper er så gärna! :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Vill man ha ännu billigare fjärrkontroll rekommenderar jag att kolla på tradera eller ebay! På ebay.se finns det från 10-15 kronor + väldigt billig frakt :)

Dom har även andra väldigt bra grejer billigt (:

2012-02-03 @ 08:41:38
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0