Självporträtt

I brist på annat så fotade jag mig själv idag ;) Satte kameran på stativet, hängde upp ett svart skynke över min garderob, lutade reflexskärmen mot en stol så ljuset kom till mig och tog kortet med fjärrutlösaren! Så visst går det att både vara fotograf och modell ;) hahah :D

Här är en bild på min nya reflexskärm från fotograferigen med amanda igår :D
Min är 110cm vit och silver, köpt på tvspelsweb för 319 kr. En reflexskärm är riktigt bra! Passar perfekt för porträtt, den reflekterar ljuset så alla mörka skuggor i ansiktet försvinner. Det är mycket enklare än ni tror! :)

Nu ska jag iväg med karl och köpa pucko och sen ska vi se på True Talent :D

Kommentarer
Postat av: Lara

amen tjenare vad sjukt underbart söt du är! dör typ lite nu framför skärmen haha ....

2011-09-07 @ 18:57:19
Postat av: jennifer

Åh jisses vilka fina bilder!

2011-09-07 @ 21:48:14
URL: http://jenniferodders.devote.se
Postat av: AMANDAFOTO♥

fin! :) har du facebook?

2011-09-10 @ 14:50:23
URL: http://amandaphoto.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0