back in sweden

Stort hejhej på er allihopa! Jag är tillbaka hemma i kalla Sverige. Jag måste erkänna att jag verkligen saknar värmen, men det är ändå skönt att vara hemma faktiskt. Men jag har haft det jättebra! Över 30 grader varje dag, 28 grader i havet och strålande sol.

Självklart har jag tagit tonvis med bilder, och de kommer upp på bloggen så snart som möjligt under veckan. Det är rätt många att sortera ;) Men då kommer jag berätta mer om vad jag har gjort och hur jag har haft det :D

Jakob sa att han har gjort två gästinlägg under veckan, sen tyckte han att det var för tråkigt, haha sötnos. Men jag hoppas ni har klarat er bra med de tidsinställda & de två han har gjort:D

Många har frågat angående mitt rum, och vill se bilder på hur resultatet blev. Och jag har absolut inte glömt bort det, men det hann inte bli klart innan vi åkte iväg. Men det kommer bli klart nu i veckan, så jag lägger upp bilder på det så fort det är klart :D

Annars hoppas jag att ni har haft ett bra påsklov. Just nu sitter jag hemma hos jakob och bloggar lite medan han är och gymmar. Ska tillbringa morgondagen med honom också, men sen ska jag få klart på Egypten bilderna :D

Och jag får verkligen tacka för alla söta kommentarer under veckan, så många som har önskat mig en trevlig resa. Ni är bäst!

Och instagram har kommit till android under veckan, wihoo :D Känner ni för att lägga till mig så heter jag tildaengdahl.

Ojoj det blev mycket text, hoppas några orkade läsa allt, hihi. Puss&kram på er!


Kommentarer
Postat av: E M M A X E L S S O N

Jag har saknat dina fina bilder ! :(

men välkommen hem ! hoppas att du hade det helt fantastiskt ! :D

KRAM !

2012-04-10 @ 20:26:53
URL: http://sweediepiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin bild! :)

2012-04-10 @ 22:06:07
Postat av: Ellen

gud vad bra då slipper jag vänta på att du ska uppdatera som vanligt !

2012-04-10 @ 23:55:44
URL: http://lellsy.blogg.se/
Postat av: bea

Men du har väl.en.iphone och ingen.android ? :)

2012-04-11 @ 08:01:21
URL: http://beaasfoto.blogg.se/
Postat av: bea

välkommen tillbaka till sverige ! Hoppas att din resa har varit toppen, nu ser nog vi alla dina läsare fram emot att se massor av fina egypten bilder, kram ! :D

2012-04-11 @ 11:27:44
URL: http://beaasfoto.blogg.se/
Postat av: elin

så himla fin header!

2012-04-11 @ 13:11:50
URL: http://treasuremountain.blogg.se/
Postat av: IMAN<33

JAG VILL SE BILDERNA NUUU!!!! :DD

2012-04-11 @ 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0