Egypten 2

I torsdags åkte vi ut på havet en heldag.
Först stannade vi vid ett korallrev och snorklade. Det var helt galet läskigt. Massa fisk som simma runt. Visst, de var jättefina och så, men jag var skiträdd. Men jag gjorde det till slut! Jag har simmat med färgglada fiskar och tittat på korallrev! Sen att jag skrek en gång i minuten och var tvungen att hålla snorklingsinstruktören eller pappa i handen hela tiden kan vi glömma. Jag är faktiskt glad att jag gjorde det, det var riktigt fint.
Sen åkte vi till Egyptens finaste strand. Vattnet var alldeles grönt/blått, helt underbart! Och passande nog hette ön Paradise Island.
Och så blev det kväll, här är en bild på mig och mina två systrar Julia & Thea.
Bargrabbarna, och nån... aa. Nån ryss som ville vara med där i mitten.
Kvällens show var en fakir. Han tryckte ansiktet i glas, ett svärd i halsen och slukade och sputade eld! Tuff snubbe..
På söndagen åkte vi till ett vattenland precis i närheten, det var riktigt kul faktiskt. Helt annorlunda rutschkanor än vad som finns i Sverige!
Sista kvällen uppträde denna killen, kan ni göra så?
Sådär, det var alla Egypten bilden. Jag måste säga att det var en himla trevlig vecka :D

Kommentarer
Postat av: Nellie

Hej!

Min familj är sugna på en resa till Egypten och hotellet du varit på såg riktigt fint ut! :) Vad hette hotellet? Var det bra och var det billigt eller hemskt dyrt? :) Hade varit kul om du svarat på detta i ett inlägg eller ngt liknande! :)

Kram!

2012-04-13 @ 18:47:44
Postat av: Wilma

Älskar bilden på månen :)

2012-04-15 @ 22:04:23
URL: http://swirya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0