en blomma

Bloggen har varit lite sisådär uppdaterad de senaste dagarna.
Det är för att jag har varit med Jakob sen i tisdags. Jag vet att det inte är någon bra anledning egentligen men vi har gjort så myckt roligt och haft det så bra så bloggen har inte varit det första jag tänkt på. I onsdags tillexempel var vi i skövde och jag köpte lite grejer som jag kan visa er senare. Sen har vi varit och badat, spelat minifgolf, målat hans garage lite, sett på film och så var vi iväg till hans släkt lite också. 
 
Nu har vi precis ätit och vi får se vad vi hittar på idag :D Det regnar nu men det skulle bli bättre väder så vi får hoppas på det!
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Saija KryptoNell

Hejsan!
Kikar in för att tipsa dig om sidan www.quizle.se där man varje vecka (söndagar) svarar på 5 frågor, antingen i sin egen blogg eller direkt under kommentarerna.

Frågorna är varierade och besökarna lär känna dig lite bättre.

Sidan är en omstart efter "Snacket, eller Tjej- och killsnack" som var populärt tidigare.

Skojigare ju fler vi är! Välkommen du också! :)

Mvh Saija

2012-08-03 @ 18:41:55
URL: http://quizle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0