första skoldagen & nyshoppat

Då var första skoldagen på gymnasiet avklarad.
Det gick bra tycker jag. Programmet verkade skitbra, och klassen lär man väl känna bättre efter ett tag antar jag. 
Efter skolan stannade vi kvar i Skövde en sväng och jag införskaffade lite nya grejer!
Vit stickad tröja från H&M.
Militär t-shirt från Ginatricot.
En basic topp från Ginatricot.
Och nya skor från H&M!
Minns ni de här skorna jag skickade efter från nelly för ett tag sen? Längtade som tusan men när dom kom såg dom inte alls ut som jag hade föreställt mig, så jag skickade tillbaka dom. Så jag köpte dessa godingar idag istället :D (märkte att dom ser väldigt "långa" ut på bilden, men tro mig dom är snyggare i verkligheten!)

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Hej! Vad var det för program du går på? Kan du inte skriva lite om det, vart det finns och inriktningar och så? :)

Svar: Jag går estetiska programmet Estetik & media. Det finns lite överallt tror jag. Jag går i Skövde :) Inriktningarna är antingen grafisk design eller fotografisk bild :D
Matilda

2012-08-20 @ 18:36:19
Postat av: linah

sjukt fin!

2012-08-20 @ 18:48:53
URL: http://linaheve.devote.se/
Postat av: es*e

Du tror att du valt rätt program men sanningen är att ni bara kommer ha foto en termin och vilket är i 2:an + att du gör ett väldigt dåligt val att gå där de kan jag lova dig. och lärarna suger.

2012-08-20 @ 19:19:50
Postat av: Anonym

hur mycket kostar skorna?

Svar: 299 kr :)
Matilda

2012-08-20 @ 21:57:03
Postat av: Wilma

Hej, först måste jag säja att jag älskar din blogg och du tar sjukt fina bilder!

Sen undrar jag om de svarta byxorna du köpte på Gina för ett tag sen (de du hade på bilden?) är varma, vill värkligen ha de, de är sånna jag typ drömt om, men är orolig att man ska dö av värme i de för att de är sånt material, så ja, är de varma??

Tacksam för svar :)

Kram

2012-08-21 @ 12:47:16
URL: http://wilmatime.blogspot.com
Postat av: Clara

Hej, kan ju börja med att jag älskar din blogg!
Jag älsar den vita stickade tröjan och letar efter en sån men vart i affären hittade du den , jätte konstig fråga men ändå.... :)
kram

2012-08-24 @ 13:06:05
URL: http://claragustavsson.devote.se
Postat av: Linnea Elg

Satan i gatan vad du är snygg! Och du tar riktigt fina bilder också, HIHIH. Kram!

2012-09-02 @ 18:22:58
URL: http://linneatkelg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0