runt runt


Försök ignorera det faktum att min lillasyster står i bakgrunden, att jag ser ut som en get eller något och att alltihop bara blev as konstigt.
 
Annars?
Vi har fått photoshop cs5 i våra datorer nu och har hitills haft två lektioner i det. Så att leka runt lite i photoshop är nästan det enda jag gör på dagarna nu. Jag har märkt att det är många av er som tror att jag använder photoshop med sanningen är att jag aldrig rört det i hela mitt liv. Så det ska bli jättekul att lära sig! Har verkligen sett fram emot det. Gjorde precis en animering (jag vet att man blir helt yr i huvudet och allt). Men jag tyckte det var lite coolt. 
 
Nu ska jag dra på mig något snyggt, och sen ska jag på kräftskiva :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa hur man gör så bilden "rör" sig, i steg och sånt? tack för bra blogg

2012-09-01 @ 12:02:43
Postat av: Emilia

Hej! hur gjorde du den där bilden? svara gärna i en kommentar i min blogg :)

2012-09-01 @ 13:54:33
URL: http://canonfreaks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0