sista dagen på sommarlovet

Laddar upp med te & SOLO.
Har varit med min kära pojkvän hela helgen och kom precis hem. Det är väl nu jag ska säga hur underbart vi har haft det som jag brukar göra, men det har inte varit lika bra den här gången. Jakob har nämligen fått en kraftig infektion i ögat under helgen som det så fint heter. Så vi var inne på sjukhuset idag, och han har haft och har jätteont. Min stackars kille♥ 
 
Men just nu sitter jag och försöker peppa mig själv lite inför min första dag på gymnasiet imorgon. Jag har lite blandade känslor inför det. Det ska bli väldigt kul att börja just media, och få hålla på med något jag älskar i skolan. Men jag kan inte påstå att jag längtar till grundämnena, tidiga morgonar, läxor och prov. Dessutom är det ju nervöst att börja en ny skola. Men det kommer nog bli bra får vi hoppas:D
 
Nu ska jag sova som en gud tills klockan ringer kl 7 imorgon, godnatt på er! 

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Du fotar med en canon eos 600D va? :)

2012-08-20 @ 13:02:22
URL: http://dianaosterberg.blogg.se
Postat av: jennelie

Jätte härlig blogg!

2012-08-20 @ 15:16:14
URL: http://www.nattstad.se/jenneliee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0