12-12-12

Hallå världen. 
Det är 12-12-12 idag, lite historiskt ändå.
Valde att lyxa till det med Ben & Jerry´s och godis en sån här galet kall onsdag, mums! Har dock inte ätit alls mycket och är redan mätt, men då räcker det till imorgon med! ;)
 
Idag var jag och lämnade in min mobil på lagning. Ni som följer mig på instagram vet att jag har lyckats spräcka hela framsidan, så den ska bytas ut. Men förhoppningsvis är det klart redan imorgon.
 Jag köpte dessutom väldens mysigaste tröja i XL efter skolan på Gina Tricot, ett halsband från Ur & Penn och en mobildekoration med fåglar från BikBok att sätta på mobilen när den är tillbaka. Men bättre bilder på kläderna får ni imorgon i ett outfitinlägg!
 
Annars ska jag inte göra mycket för världen idag. Bara mysa, se någon bra film och lite avsnitt av How I Met Your Mother tror jag! Det är underskattat att ibland inte göra någonting alls :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket kostar mobildekorationen? Sjukt fin!

2012-12-12 @ 18:07:54
URL: http://ayaaaaa.blogg.se
Postat av: Michelle Soleil

åååh vad fint det klisterskalet var!

2012-12-13 @ 09:34:42
URL: http://michellesoleil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0