en dag med instagram (@tildaengdahl)

Jag kan väl inte påstå att min dag har varit speciellt rockig. Eller jo, till en början. För igår kväll smsade jakob och sa att dom kom hem tidigare så jag åkte till honom och sov där. Så i vilket fall vaknade jag upp bredvid världens bästa människa, men sen åkte jag hem. Jag hade planerat en fotografering med stina, men hon är sjuk (krya på dig tjejen!). Så ja, sen dess har inte min dag glänst precis :D

Förövrigt hatar jag söndagar, det är lätt den värsta dagen i veckan. Man kan inte ha kul för enda tanken som finns i huvudet är att skolan är tillbaka i morgon. Sportlovet är alltså snart slut, och jag har faktiskt haft ett riktigt bra sportlov :D

Nu ska jag nog dra igång en film eller nått, sen ta en prommenad och duscha. Jag får inte säcka för mycket.
Hej på er :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

BLOGGA BLOGGA BLOGGA!

Jag har ju inget annat att läsa annars, (nästan) hihi

Jag har börjat på nytt så nu är det du som får ta en spark i röven ! :D

<3

2012-02-19 @ 18:18:02
URL: http://rebeccaalina.blogg.se/
Postat av: ida

hade ni sportlov nyss? :)

2012-02-19 @ 23:25:32
URL: http://zetterbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0