heaven

Lite kreativa bilder jag precis tog. Har kopplat datorn till tv:n och lyssnar på musik och dricker te ♥


Tjabbatjenahallå!
Sen i fredags har jag varit med världens bästa pojkvän, så uppdateringen har varit lite halv taskig. Det har varit hur mysigt som helst verkligen. I går till exempel gjorde vi tacos och satte oss i soffan framför tv:n. Vi tände massor av ljus och såg på The Notebook + typ 7 avsnitt av dexter ♥

Nu har jakob precis åkt, och karl tittade in. Vi ska ha lite av våra inte allför seriösa samtal och... sen vet jag inte vad vi hittar på!

Ha det bra nu mina grymmes läsare som stannar kvar fast min blogg är skittrist just nu, men det kommer bli förbättring! Puss på er! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, tack så mycket! :)

2012-01-29 @ 17:22:14
URL: http://lisamolander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, grym blogg! Jag undrar om du kanske kunde länka din/dina spotify lista/or? :) det vore kul att se vad du har där ^^ kram!

2012-01-29 @ 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0