jag lever!

Jag bloggade inte igår. Jag minns inte ens senast jag inte bloggade på en hel dag. Men jag hade inga nya bilder att lägga ut och jag hade fullt upp. I fredags hade jag det super mysigt sen kom karl hit i lördags och vi såg på the last song, riktigt riktigt bra film. Gråter lika mycket varje gång, älskar kärleks filmer!

Nu sitter jag här framför tvn och ska se på hur många lingon finns det i världen, älskar den filmen också, så himla söt! Jag har nog aldrig sett så många filmer som på den här helgen. Egentligen gillar inte jag filmer så mycket, det är så långtråkigt. Men den här helgen har det funkat, hihi :D

Dessutom har det kommit massa snö igen. Jag gillar inte snö, det är blött och kallt, men jag måste erkänna att det är riktigt fint på bild! Så jag ska försöka ta mig ut idag och fota, annars i morgon :)
Jag slänger in den här mycket tjusiga bilden också, som amanda tog i torsdags. Måste säga att jag tycker jag är riktigt snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0