matilda

Åh herregud. 2004-2006 älskade jag att stå på scen både genom att sjunga och spela teater (vilket jag faktiskt gör fortfarande). Fast då trodde jag att jag var hur grym som helst på det också. Jag tyckte också att jag var jättefin, vilken idag är en bra fråga...

2008 hade jag min egna lilla wannabe fjortis period och fick för mig att färga håret blont, vilket blev illgult, men det förnekade jag. Sen klippte jag också lugg, men den växte så snabbt så att jag fick klippa den själv. Första gången jag skulle göra det slant jag med saxen och klippte helt snett. Jag frågade mamma och mina kompisar om det syntes, dom sa nejdå. Jag kommer aldrig förlåta dom för deras lögn ;)

2009 började jag fatta hur gult mitt hår var och färgade det brunt igen. Både 2008 och 2009 var jag också väldigt förtjust i tjocka tröjor, vilket är ett mysterium för jag såg hemsk ut.

2010 förstod jag vad plocka ögonbrynen var för något, vilket jag verkligen behövde. Håret hade också blekts väldigt mycket sen jag färgade det brunt och jag hade även börjat göra blonda slingor. Jag överredigerade också alla mina bilder.

Våren 2011 gjode jag fler blonda slingor och blev tillslut nöjd med hårfägen. Innan brukade jag bara platta håret men nu började jag också locka det ibland.

Hösten 2011 - här har det hänt grejer. Jag har för det mesta slutat platta, locka och föna håret och låta det vara det naturliga, vilket har resulterat i att det växt mycket! Och så har jag fortsatt med att fylla på utväxten med blonda slingor varje gång jag klipper mig, det är den här hårfärgen jag vill ha :D

Och så 2012 - så här ser jag ut idag! 15,5 år gammal och 169 cm lång. Det har hänt en hel del genom tiderna kan man säga! Och i inlägget under ser ni bilder tagna så sent som idag! :)

Och försök att inte skratta för mycket åt alla bilder, det krävdes mod att lägga upp det här inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: Samuel

Vad söt du är ^^;

och det är ingen fråga om det ^^



kram!

2012-01-09 @ 21:35:23
Postat av: thidah

Gud vad söt du är! Avis :(

2012-01-12 @ 07:48:02
URL: http://thidahs.blogg.se/
Postat av: Fanny Sjölén

Sjukt fin! :)

2012-01-13 @ 20:29:10
URL: http://fannysjolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0