recept

Några av er bad om receptet på cornflakeskakan, så här kommer det!
Blanda ihop allt utom kokosen och cornflakesen i en kastrull. Låt det koka upp och rör om. Ta sen bort kastrullen från plattan och häll i kokosen och cornflakesen, rör om hela tiden och blanda ihop allt. Häll sen upp det på en tallrik, eller ett finare fat kanske, eller lägg det i små pappersformar. Låt det stelna lite.

Sen har jag bara slängt på lite florsocker och hallon, för jag tyckte att det skulle bli fint att ta kort på, hehe. Men det kan man ju göra som man vill med. Allt detta tar typ 10 min, så stor hiss på det! :D

Kommentarer
Postat av: Amelia ~ photography ♥

åh, det såg jätte gott ut! det måste jag prova! :D



har du ätit cornflakes kakor nångång då ? :)

2012-01-04 @ 16:58:58
URL: http://ameliaharrysson.blogg.se/
Postat av: Martina

Hur länge ska de kokas innan man ska lägga i kokosen. Och hur länge ska allt kokas innan man ska lägga de på en tallrik eller pappersform ??

2012-01-04 @ 18:28:29
URL: http://ciderbider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0