det regnar.

Jag har haft två toppendar.
I torsdags kom Jakob hit och vi jobbade gärnet. Vi målade om ett av våra småhus på tomten. Det var sjukt varmt så vi tog etn paus och badade, men när vi var klara blev det cashflow ;) Sen igår åkte vi upp till stugan och badade, solade, åkte båt och bara myste. Sen på kvällen åkte vi till Karlsborg och spelade minigolf och käka mat. 
 
Nu har jag precis kommit hem och gör i princip ingenting. Det regnar. Massor. Ikväll kommer tjejerna över för en riktig tjejkväll! Ser jag fram emot :D Sen i morgon ska jag åka till Liseberg med Jakob :D
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din bakrund??? :(

2012-07-28 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0