Töreboda Festivalen fredag

Grymt duktiga Thomas Stenström! En riktigt trevlig prick bakom scenen också :D Har ni inte hört talas om honom så kolla youtube & spotiy, killen kommer gå långt!
Norlie & KKV, sjukt bra!
 
Då var det bara en dag kvar av festivalen. Men idag är det fullt ös. Jag har inte berättat det men idag ska jag sjunga på festivalen. Mellan 13-13:30 är det min tur att stå på scenen. Ska i allafall dit kl 10 för att repa och sen fortsätter jag jobba som fotograf när jag sjungt. Så håller vi väl igång till runt 2 inatt som vi brukar nu :D

Kommentarer
Postat av: ;)

Kan inte du be någon att filma när du är på scen, så kan du lägga upp det på din blogg sen. Skulle vara så kul att se <3

Själv ska jag till Törebodafestivalen men inte förns kl. 14 ;)

Kram! <3

2012-07-07 @ 11:51:50
Postat av: Anonym

Du måste be någon filma det!

2012-07-07 @ 12:29:19
Postat av: Manar

Kan du inte låta nån vän filma när du sjunger, vore kul o få höra! ^^

2012-07-07 @ 16:23:33
URL: http://dailyofme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0