då vare kvällen

Hej på er!
Idag kom lite släkt hit och firade, för i morgon är det en speciell dag förstår ni ;)
Jakob har varit här hela dagen också. Vi har kittlat varandra i timmar, hahah! Ååh allt känns bara så sjukt bra just nu och livet leker verkligen. Jag trodde inte man kunde bli så här kär. Den känslan. Jag trodde verkligen aldrig att det skulle hända mig, men det gjorde det. Så till alla er läsare där ute som längtar efter någon så ska ni veta att kärleken kommer, förr eller senare. Haha, stor kram på er allihopa! :D
 
Slänger in en himla gullig bild på mig och Jakob som pappa smygfota på oss idag, haha!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fina bilder du har!

2012-06-25 @ 00:24:54
URL: http://welovee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0