Glad midsommar!

Kanske borde sagt det igår men det kommer nu istället: glad midsommar allihopa! Det är väl nu jag ska lägga upp massor med mysiga och traditionella midsommar bilder, men faktum är att min midsommar inte riktigt blev sill och potatis. Lite synd, men jag hade det väldigt bra ändå! 
 
I torsdags var jag ju som sagt på MTV World Stage, vilket var helt galet bra! Alla artister var suveräna men bäst var lätt B.O.B. Jag hade en toppenkväll med Karl och Viktor. Vi var hemma efter midnatt och då sov jag hos Jakob. Så igår vaknade jag upp bredvid honom. Vi var hos honom på dagen och tog det lugnt, sen åkte vi ner till Töreboda runt 5 med Sakke och Eve, och vid 7 drog vi på fest hos Oliver. Vi stannade inte så länge men jag hade i allafall toppenkul! 
 
Nu har alla precis åkt och jag sitter hemma som en död zombie. Har noll energi. Men jag ska döda lite hemma nu i några timmar i hopp om att få upp orken för ikväll ska jag på grillfest hos Ida. Då ska i allafall kameran med garanterat! Ha en bra dag, kram på er! :D
 
Slänger in en bild på Karl & Viktor från i torsdags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0