HEJDÅ HÖGSTADIET!

Jag hade ingen möjlighet att blogga igår. Först skolavslutning, sen hem med Jakob och Amand en stund, och sen iväg på sista natten med gänget. Men kul hade jag!

Jag och fina vänner innan vi gick iväg till skolavslutningen. Dock kände jag mig hög som en skyskrapa, men jag antar att det var värt det! ;)

Jag och älsklingen, har dock ingen aning om varför jag står och räcker ut tungan...



Åh vad jag kommer sakna min underbara klass. Jag lovade mig själv att inte börja grina igår men jag kan inte påstå att det gick särskilt bra. Tycker verkligen om er allihopa jättemycket! 


Jag fick massor med fina blommor och choklad, plus en hel del pengar :D

Efter skolavslutningen åkte vi iväg på sista natten med gänget på skara sommarland. Jag tog inte med kameran, men tog några mobilbilder :D




En riktigt bra dag! Jag kan fortfarande inte fatta att jag har SOMMARLOV!?! Det känns hur bra som helst. Dock börjar jag sommarjobba på dagis på måndag i två veckor, men det får funka :D

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hoppas du får en super najs helg! Några planer? :)

2012-06-16 @ 15:40:51
URL: http://adhdochfoto.blogg.se
Postat av: Ninni!

ÄLSKAR DIN BLOGG! Vart har du köpt din jeansjacka? Den är verkligen underbar! Kram!

Svar: Åh tack så jättemycket! Den är från Ginatricot, kram på dig! :D
Matilda

2012-06-17 @ 12:46:47
Postat av: Maja

Hur och var träffades du och Jakob?

Svar: Vi har vetat vilka vi är i typ två år, sen skrev han till mig på facebook en dag, vi träffades och på den vägen är det :D
Matilda

2012-06-17 @ 15:58:08
Postat av: A N D R E A L E A

Fina bilder! ^^

2012-06-18 @ 11:38:05
URL: http://andrealea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0