I tidningen

 
I måndags var jag med i vår lokaltidning (haha ja jag vet det var 4 dar sen men bättre sent än aldrig ;)). Jag har ju glömt att berätta för er att jag ska vara fotograf på Töreboda festivalen. För er som inte kommer härifrån så är det det största som händer häromkring. Vart tredje år har våran lilla håla Töreboda en festival. Låter kanske fjuttigt men det är faktiskt stort :D I år kommer artister som Takida, Norlie & KKV, Veronica Maggio, Magnus Uggla, Hoffmaestro och många fler. Kom vet ja, 5-7 juli! Vart Töreboda ligger är dock en annan fråga, du får helt enkelt googla! Biljetter och mer info hittar du här. Du kan också ladda ner appen, sök på töreboda festivalen.
 
Aja, jag ska i allafall som sagt bevaka och dokumentera festivalen som fotograf tillsammans med Stina, Emelie, Robert och Peter. Ska bli riktigt kul! :D

Kommentarer
Postat av: Naemi Rosander Photography

Åh vad roligt! Blir det som ditt sommarjobb eller du får inte betalt? Kul vilket som iallafall :)

Svar: Jag får gratis inträde under hela festivalen plus gratis backstages pass :)
Matilda

2012-06-29 @ 18:24:40
URL: http://naemirosander.blogg.se
Postat av: Maja

Hej! Vad kommer hända med bilderna sedan? Blir det "bara" hemsidan? :)

Svar: Hemsidan, facebook & appen :) kram!
Matilda

2012-06-29 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0