sommarlov ☺

Tjenamoss!
Jag är mycket väl medveten om att jag inte har bloggat på två dar, men jag har verkligen inte haft tid. Har varit med Jakob sen i måndags, det har varit gött väder och dessutom började jag också sommarjobba på dagis i måndags. Men jag har haft en toppenstart på sommarlovet!
 
Nu åkte Jakob preicis och jag väntar på Karl. Det är underbart väder ute så vi vi drar väl ut kan jag tänka mig. 
 
HAHA, igår blev jag och Jakbob utelåsta. Jag trodde han skämta när han sa att han kunde klättra igenom mitt lilla fönster. Men tro det eller ej, han gjorde det. 

Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha, dör lite smått.
SÅ typiskt jakob! :D

2012-06-22 @ 16:43:52
URL: http://www.feliciahstenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0