www.niles.blogg.se


Hej!
Mitt namn är Elin Lundström som har fått äran att gästblogga här hos fina Matilda. Ska bli väldigt skoj att få göra ett inlägg här och berätta lite om mig själv & vad jag ska blogga om. Som ni nog vet är mitt namn Elin och jag är 16 år men fyller 17 i oktober. Började på gymnasiet i höstas med media som inriktning. Som ni nog märker när ni går in på min blogg är att jag fotar väldigt mycket, därav att jag har en fotoblogg/vardagsblogg. Jag har bloggat sedan några år tillbaka men har bytt bloggnamn väldigt ofta. Under våren 2012 nu så fick jag äran att två gånger komma upp på blogg.se startsida vilket ledde till många nya läsare och ett besöksrekord på 2000 unika. På min fritid när jag inte fotar så umgås jag mest med mina vänner & familj och åker konståkning, sedan lyssnar jag självklart på enormt mycket musik (spotify in my Svart hjärter (kort)) Ni får gärna om ni gillar fotobloggar så får ni gärna titta in på min blogg niles.blogg.se. De vart väl allt och de har vart skit kul att få göra ett gästinlägg hos Matilda som förövrigt driver en grym blogg och som ni också ser att hon är sjukt snygg. Men om ni inte får nog av detta gästinlägget så är ni välkomma att besöka min blogg här! Ha en fin dag, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0