hemma

Hej på er!
Jag har försökt mobilblogga men det har inte funkat för mig, jag blir så sur! I vilket fall så var jag ju på liseberg i måndags, vilket var riktigt bra! Köpte ett guldpass, så nu ska det åkas av i sommar :D Dock blev elin åksjuk så efter några timmar drog vi till nordstan för lite shopping istället. Jag köpte ett par svarta byxor från ZARA & en svart tubtopp från H&M.

När jag kom hem från Göteborg åkte jag till älskligen och sov där inatt, jag ville verkligen inte åka hem. Livet är hårt ibland. Men nu är jag i allafall hemma. Jag har haft ett riktigt bra mini-lov och kan inte precis påstå att jag längtar till skolan i morgon. Framförallt inte när vi ska ha nationellt prov i matte direkt på morgonen...
Byxorna & tubtoppen jag köpte.
image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: bea

Fina saker du har köpt !! Vad kostade tubtoppen, har letat efter en svart sån väldigt länge ! .D

2012-05-01 @ 21:11:02
URL: http://beaasfoto.blogg.se/
Postat av: bea

Sv: oj, bara 50 kr? Vilket fynd !! .D

2012-05-02 @ 15:18:28
URL: http://beaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0