hot days

Jag ser ju ut att ha det himla bra, men tyvärr är det inte riktigt så. Jag fick gå hem från skolan idag igen eftersom jag hade så sjukt ont i huvudet. Jag har inte feber, men allt annat. Halsont som tusan, hostar hela tiden, näsan bara rinner och fet huvudvärk som kommer och går. Usch. Det suger verkligen med tanke på hur fint väder det är ute, runt 24 grader och sol. Man vill ju bara vara ute med vännerna och pojkvännen, men istället sitter jag på rummet och lider av värmen. Tråkigt...

Tog mig i alla fall ut i solen en stund nyss och tog lite bilder, det var skönt i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga short! Krya på dig :)

2012-05-22 @ 18:49:07
URL: http://saandratornblom.blogg.se/
Postat av: Maja

vad använder du för objektiv mest. ? :)

2012-05-22 @ 19:57:48
Postat av: Anna | Lauana

Sjukt härliga bilder! Hoppas du blir bättre :)

2012-05-22 @ 19:59:09
URL: http://lauana.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ååå du har så sjukt fin hårfärg! Hur har du gjort för jag har kollat tillbaka och du har ju inte alltid haft den?:) Jätte tacksam för svar!! Berätta också gärna vad du använder för produkter och hur ditt hår är klippt. Och krya på dig!! <3

2012-05-22 @ 20:43:28
Postat av: Sofia

Har du något bra recept på goda hallonsmoothies? Skulle bli jätteglad om du ville lägga upp det! kram

2012-05-23 @ 15:32:35
Postat av: Sara

Mycket fin bikini <3 vart är den ifrån och vilken storlek har du? :)

2012-05-24 @ 14:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0