från ledsen till glad

Igår tappade jag min älskade iPhone på bussen. Har gjort allt för att få tag på den men utan framgång. Den är borta helt enkelt. 
 
Men nu kom precis underbara mamma hem och berättade att hon beställt en vit iPhone 4s till mig. Så det känns väldigt bra! Lite tråkigt att det inte blir någon femma, det hade varit nice. Men just nu kostade den 4000 kr mer, och jag vill inte vänta tills mitt abonemang egentligen går ut, som jag annars skulle gjort. Det hade varit skitkul med en femma, men det skiljer ju ändå inte så jättemycket. Så jag är på det stora hela väldigt nöjd, det känns toppen! :D

Kommentarer
Postat av: julia

vilken sida beställde ni från ? :)

2012-10-04 @ 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0