ibland önskar jag att jag var en sån som inte tänkter alls

Godmogon.
Idag blev det en tidig morgon för mig. Har alltid svårt att sova ut på helgerna när man är van att gå upp så tidigt på vardagarna. Men jag låg kvar i sängen två timmar till och bara stirrade upp i taket, tänkte och lyssnade till Thomas Stenströms underbara toner. Det behövs ibland, och jag känner att jag har lite att tänka igenom nu. 
 
Förresten så har jag gjort om designen lite också, det kanske ni har sett. Har bland annat lagt in vit bakgrund istället och fixat med lite annat smått och gott.
Han är ganska så väldigt bra den där Thomas.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Han är så jääääkla bäst !! :'o

2012-10-23 @ 21:40:03
URL: http://tjugondejanuarii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0