densextåndeseptember


 
Uppdateringen under helgen har varit jättedålig, men jag har haft fullt upp :D
I fredags var jag ute med tjejerna. Vi drog först till Albin runt 6 och sen vidare mot insparken i Mariestad (ett gymnasiedisco). Även om vi på något konstigt sätt hamna längst fram i kön och kom in först så var det inte alls så kul som jag hade hoppats på. Musiken var kass och det blev liksom inget drag. Men hela kvällen/natten var ändå riktigt knäpp och rolig. Om man sammanfattar var allt under kvällen roligt utom just insparken ;)
 
När vi kom hem blev det nattmacka och asgarv med Amanda och hon sov över. Sen på lördagen kom Jakob hit runt 2 och då lagade vi tre tacos med Julia (min syster) och såg på Psalm 21. Sen drog Julia & Amanda iväg på skördefest och jag och älsklingen hade en supermysig lördagskväll. 
 
Nu har han precis åkt och jag sitter helt dödstrött framför datorn med o´boykoppen i högsta högg, och det ska jag fortsätta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0