BÄSTA OCH SÄMSTA HELGEN PÅ LÄNGE

Dålig uppdatering i helgen, yes jag är medveten om det. Men den har spenderats med Richard och det har varit riktigt bra. Åkte till honom i fredags för en myskväll och sen tog jag med mig honom hem till Töreboda igår och vi åkte iväg på festligheter. Vaknade upp vid hans sida imorse, åt en hej dundrans god frukost och vinkade av honom vid tåget nyss. Har minst sagt haft en toppenhelg!
 
Nu till varför helgen inte har varit speciellt bra. Eller ja, slutet på helgen nu blev i alla fall inte speciellt kul. Tappade precis min iPhone i marken. Hela framsidan sprack rejält. Så ja, nu har jag spräckt min tredje iPhone. Tror bara det är jag som kan lyckas med sånt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud vad söta ni är! Synd med mobilen :(

2013-04-14 @ 20:08:47
Postat av: Vendela

Ååh, vilken mysig helg! <3

2013-04-14 @ 21:08:46
URL: http://vimotvarlden.webblogg.se
Postat av: Anonym

Sååå söta tillsammans!!

2013-04-14 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0