BLOPPIS

Eftersom bloppisen jag hade förra gången blev så popurlär så tänkte jag ha en till, är ni intresserade är det bara att maila mig ([email protected]), så kan ni antingen komma och hämta plagget/plaggen eller få dom hemskickade direkt i brevlådan för 39 kr extra. 
 
Storlek: S
Pris: 70 kr + ev. frakt 39 kr
Beskrivning: Ett svart linne med vitt tryck "LIVE WITH LOVE". Knappt använt.
 
Köpa? Maila [email protected]
 
SÅLD
 
Storlek: XS
Pris: 90 kr + ev. frakt 39 kr
Beskrivning: En rosa/röd stickad kofta med fickor två fickor på vardera sida. 
 
Köpa? Maila [email protected]
 
SÅLD
 
Storlek: XS
Pris: 90 kr + ev. frakt 39 kr
Beskrivning: En mysig vit stickad kofta. Inte använd många gånger.
 
Köpa? Maila [email protected]
 
SÅLD
 
Storlek: S
Pris: 60 kr + ev. frakt 39 kr
Beskrivning: Blå stickad kortare tröja med rött tryck. Baksidan är helblå.  
 
Köpa? Maila [email protected]
 
SÅLD
 
Storlek: L
Pris: 60 kr + ev. frakt 39 kr
Beskrivning: Härligt oversize linne med färger som tryck på framsidan. Baksidan är helvit.
 
Köpa? Maila [email protected]
 
Storlek: 34
Pris: 150 kr + ev. frakt 39 kr
Beskrivning: Höga blåa snygga jeansshorts. Älskar dessa men de är tyvärr för små för mig. I väldigt bra skick.
 
Köpa? Maila [email protected]
 
Storlek: 34
Pris: 150 kr + ev. frakt 39 kr
Beskrivning: Höga blåa jeansshorts med USAs flagga i vitt. Även dessa gillar jag starkt men de är för små för mig. Använda två gånger.
 
Köpa? Maila [email protected]
 
SÅLD
 
Storlek: S
Pris: 50 kr + ev. frakt 39 kr
Beskrivning: Ett svart linne med skinnframsida och spetsbaksida. Använd en gång. Denna var med på förra bloppisen också, men flera köpare drog sig ur så jag fick aldrig sålt den. 
 
Köpa? Maila [email protected]
 
SÅLD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0