VALBORG

Hej på er! Idag har jag haft en bra dag, hyffsat kort och jag har fått mycket gjort. Det är ju faktiskt valborg idag. Det känns konstigt att vara ledig från skolan imorgon en vanlig onsdag, men jag klagar inte! Ikväll ska jag göra som många andra och bege mig iväg på festligheter. Träffa mina underbara vänner, prata strunt och dansa klackarna i taket. Jag hoppas på en bra kväll, men vad kan gå fel när man omges av människor man tycker så mycket om?
Hoppas ni alla får en fin valborg!
Jag ger er två bilder från i fredags. Härliga tjejer det där. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tisdag* heheh

2013-04-30 @ 19:30:46
Postat av: emma

Nä? det är en onsdag? idag

2013-05-01 @ 11:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0