GRATTIS BLOGGEN FYRA ÅR!

Idag är det ingen vanlig dag minsann, för idag fyller min blogg hela 4 år! Det är helt sjukt vad fort tiden går, läskigt snabbt verkligen. Känns som om det var igår jag satt där och kände för att skaffa blogg och klickade in på blogg.se för första gången. Det har hänt en hel del sedan dess. Jag hoppas verkligen ni förstår hur mycket ni betyder för mig! Alla säger så, men jag menar det; mina läsare är dom bästa!! Vad skulle jag göra utan er? Jag vill bara krama om er allihopa. Tack för att ni fortsätter att titta in här och hänga med, ni är guld värda!
 
Förresten så kanske ni undrar varför inte mina arkiv går tillbaka till 2009, och det är för att jag har tagit bort de allra äldsta. Skämdes lite för mycket, haha! Men jag tror ni får er ett tillräckligt gott skratt genom att titta tillbaka på 2010. 
Jag kan även meddela att jag inte alls har planer på att sluta, det här är det roligaste jag vet! Näst efter att fota då förstås ;)

Kommentarer
Postat av: petronella

graaattis!

2013-08-22 @ 09:14:53
URL: http://hejpetronella.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bra jobbat! Och fortsätt blogga :D

2013-08-22 @ 10:31:19
URL: http://emelienordquist.blogg.se
Postat av: Emily

Snubblade faktiskt över lite gamla foton för inte så längesen när jag letade efter fototips, och måste bara säga att det är sjukt vad du har utvecklats genom åren! STOR skillnad! Så kul att se!

2013-08-22 @ 19:58:52
Postat av: Emilia

Åh, grattis, är också uppe i över fyra år nu! Har också tänkt att jag ska ta bort de allra första inläggen eftersom de rent ut sagt är hemska, men äsch, who cares haha? Något kul ska man väl låta sina vänner ha.

Du är grym iallafall, keep it up!

2013-08-23 @ 14:12:15
URL: http://pezone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0