HEJDÅ SOMMARLOV

Då var det dags att säga hejdå till sommar och frihet, imorgon börjar skolan igen. Det har gått så himla fort, men det gör ju sommaren alltid. Denna underbara sommar. Men jag ska ändå inte påstå att jag har jätteångest, jag ser fram emot att träffa alla saknade vänner igen och få lite rutin på livet. Har säkert ändrat mig angående den meningen om bara en månad, haha men det är så jag känner nu.
 
Vad har jag gjort då i sommar egentligen? Kändes precis som om jag inte hunnit med någoting, men när jag kollade igenom alla bilder så inser jag att jag faktiskt har hunnit med en del. En hel del dagar har spenderats i min sommarstuga, och det är jag så glad för att jag har hunnit med. Jag älskar att vara där. Jag har jobbat en del och tjänat pengar också. Jag har sett Rihanna och fantastiska Håkan live. Hann även med Rixfm festivalen i Göteborg igår. Jag har badat och badat och solat och solat. Varit iväg på en del festligheter och umgåts med underbara vänner. Varit iväg till västkusten och njutit av livet. Shoppat och shoppat. Fått äran att ta hand om en fantastisk fin hund i en månad. (Vilken jag förövrigt inte har nämt men jag grät som en liten bäbis när vi lämnade tillbaka honom för någon vecka sen). Fyllt den mesiga åldern 17 och haft min första egna fotoutställning. Och självklart tagit mängder med bilder. 
Är ganska nöjd ändå, det har varit en bra sommar! 

Kommentarer
Postat av: emelie

så härliga sommar bilder! :)

2013-08-20 @ 12:16:11
URL: http://emelienordquist.blogg.se
Postat av: JosefineG

härliga bilder :) haha kommer ihåg när man hade sommarlov, det var tider det :P

http://josefineg.com

2013-08-20 @ 12:36:40
URL: http://josefineg.com
Postat av: erica

hejsan! måste bara säga att jag älskar din blogg! så mycket inspiration och du är grym på att fota, så fortsätt så ;) såg på någon bild i collaget att ni har en vit mask, var kan man få tag på såna? sjukt coola :)

2013-08-23 @ 14:54:38
URL: http://nattstad.se/mjukiis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0