TYSKARNA

Minns ni att jag åkte iväg en vecka till Tyskland i våras? Jag gjorde ju ett utbyte tillsammans med 16 andra på min skola som läste tyska och bodde hos en tysk familj hela veckan. Vi hittade på massa roligt, och det var bland det roligaste jag gjort i mitt liv! 
I vilket fall så är det deras tur att komma till oss i Sverige den här veckan. Det kommer alltså bo en tysk tjej (Tanja heter hon) hos mig, och så kommer vi självklart hitta på massor med roliga saker med hela gänget på dagarna. Hon kom nu ikväll och stannar tills på fredagkväll. Himla roligt verkligen! 
Bloggningen kanske kommer drabbas lite då jag inte kommer ha så mycket fritid. Men jag kommer nog ta en hel del bilder så det får bloggas när jag hinner helt enkelt :D

Kommentarer
Postat av: Marinad

Det verkar jätteroligt! Ska faktiskt göra likadant nästa år med min skola. Får hit en tysk i Maj och drar till Tyskland i Augusti.

2013-08-26 @ 22:37:50
URL: http://marinda.blogg.se
Postat av: Johanna L

Vad kul det låter! :D

2013-08-30 @ 15:05:37
URL: http://johannalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0